Hoppas du ska finna ett och annat guldkorn här. För mig handlar denna sida om att göra ett nedslag och sätta på pränt det som är viktigt för stunden - eller evigheten, trots att livet rusar på runtom.
Jag är en genuint tacksam människa som väljer att njuta av det lilla i det stora, så mina lyckopiller kan verkligen variera. Tillvaron är inte alltid enkel, men som en klok person sa till mig: "I alla stora mästerverk är det skuggorna som ger dagrarna dess glans"

Vänligen
/Cia

måndag 4 mars 2013

Ovan molnen.

Just nu är det flygplans läge som gäller. Här ombord finns det Wifi som funkar ibland ;-)

Igår kväll var det ett riktigt oväder och under natten regnade det och blåste rejält. Det var så man bad en extra bön om att stormen skulle bedarra.

Dessutom hade vi fått besked om att markpersonalen på flygplatsen var i förhandlingar och att det fanns risk för strejk vilket kunde påverka bagagehanteringen.

Spännande med andra ord. Onödigt spännande. Men det är ju bara att luta sig tillbaka och vila i Guds omsorg. Vad kan man annars göra?

I morse hade det lugnat ner sig lite och vi kom iväg om än lite senare än tänkt. Tacksamma att vi inte var på Teneriffa där all flygtrafik ställdes in.

Så tacksam över att vi fick möjligheten att få njuta av sol och värme denna veckan. Det ska också bli gott att få komma hem. Jag kan glatt konstatera att jag sluppit migrän denna resa så här långt! Orsak nog att jubla.

Jag längtar efter att krama resten av min familj, så var vänliga och boka lite tid för oss när vi kommer hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort Tack för att Du tog dig tid och lämna mig en respons.