Hoppas du ska finna ett och annat guldkorn här. För mig handlar denna sida om att göra ett nedslag och sätta på pränt det som är viktigt för stunden - eller evigheten, trots att livet rusar på runtom.
Jag är en genuint tacksam människa som väljer att njuta av det lilla i det stora, så mina lyckopiller kan verkligen variera. Tillvaron är inte alltid enkel, men som en klok person sa till mig: "I alla stora mästerverk är det skuggorna som ger dagrarna dess glans"

Vänligen
/Cia

måndag 18 mars 2013

Busbra grejer som förgyller tillvaron!



Nä, nu är det så där busbra grejer till kanonpriser så jag bara måste få tipsa lite. Först ut är det lite ansiktsvård som passar lika bra för dam som herr. Mina favoriter i badkaret nu. Trogna kompisar :) Om du vill läsa mer om varje enskild produkt så är det bara att klicka på produktnamnet.

Produkter ur Swedish Spa serien. Riktigt goa grejer. Bort med den där vinterglåmiga huden och välkomna våren! 
Swedish Spa Smoothing Face Scrub Swedish Spa Purifying Face Mask Swedish Spa Rebalancing Face Serum
Swedish Spa Dual Action Face Cream  
Och som grädde på moset så erbjuder de en skön kombinerad dag/nattcreme för endast 29:- om man köper någon utav ovanstående produkter.

Och så några make-up favoriter till kanonpriser!
 

Oriflame Beauty Colour Pro Eye Shadow Trio Oriflame Beauty Wonder Lash Mascara Oriflame Beauty Eyebrow Kit

Och så lite hårvård. Bra hårvård!! HairX Repair Therapy Shampoo  
HairX Repair Therapy Shampoo. Alla schampon ur Hair X serien för endast 35:- (70:-) Denna gula Repair Theraphy är min absoluta favorit och ger mig precis det mitt hår behöver. Jag är säker på att det finns en för ditt hår också.

  
Slutligen, kanonbra nagelvård!  

Om du, liksom jag, ofta haft problem med naglar som spricker och skivar sig så är detta grejen för dig! Jag är så glad för dessa produkter för det har gjort underverk för mina naglar. Det gör ju så ONT om det håller på och knasar sig. Litet och ynkligt, men väl så besvärligt. Nu dessutom till ett pris som gör att jag bunkrar!!
45:- styck istället för ordinarie 120:-. Värda vartenda öre även i ordinarepris.

Så klart finns det massor av mer produkter i katalogen som jag också är jätteglad för, men dessa är stalltipsen för denna gång. Vill du bläddra i katalogen online så går det ypperligt att göra det genom att klicka på katalogen här nedan. Imorgon vid 18.00 lägger jag denna periodens beställning, så är det något du önskar så bara hör av dig, antingen via min fb, här eller min mail c.wedebrand@gmail.com. 10:- i frakt.exp. avg tillkommer. (Postens avgifter om jag får skicka din beställning.)

Som alltid så har du 30 dagars retur på något du beställt om det mot förmodan inte skulle passa. Då ger du bara tillbaka produkten till mig så fixar jag det. Pengarna tillbaka.

  Katalog Oriflame


Katalog Oriflame

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort Tack för att Du tog dig tid och lämna mig en respons.