Hoppas du ska finna ett och annat guldkorn här. För mig handlar denna sida om att göra ett nedslag och sätta på pränt det som är viktigt för stunden - eller evigheten, trots att livet rusar på runtom.
Jag är en genuint tacksam människa som väljer att njuta av det lilla i det stora, så mina lyckopiller kan verkligen variera. Tillvaron är inte alltid enkel, men som en klok person sa till mig: "I alla stora mästerverk är det skuggorna som ger dagrarna dess glans"

Vänligen
/Cia

tisdag 13 augusti 2013

I sista rappet!!

Hej på Er kära vänner! Nu blir det lite Skönt för kroppen som belyses - Oriflame :)

Idag är det stängning på period nummer 11. Vill du bläddra igenom katalogen online för att beställa något utav mig så klicka HÄR och skriv mig sedan ett meddelande eller hör av dig på annat sätt. Det är Super-Rea och kalaspriser på både det ena och det andra. Kl 18.00 är deadline för att lämna in sin beställning, så senast dess om det är något du önska. Beställer du utav mig direkt och bor i närheten så blir det bara 10:- i fraktavgift :)

Som vanligt har Oriflame marknadens generösaste garanti, vilket innebär att du kan testa produkten i lugn och ro hemma, och skulle du mot förmodan inte vara nöjd så får du lämna tillbaka den. Det här brukar mycket sällan bli aktuellt, men är en fantastiskt bra grej.

Någonting annat som är toppenbra är att du nu kan handla genom min Onlinestore utan att registrera dig som konsulent. Då hjälper jag dig med frågor, tips och råd, i vanlig ordning, men du kan göra beställningen direkt över nätet och endast betala 39:- i frakt och exp. avg. och få lådan hem till din närmaste Postutlämningsställe :) Fiffigt!!! Eller hur? Kolla in länken till höger!! Klockan 18.00 idag är det som gäller även här.

Och varför är jag nu så förtjust i Oriflames produkter och affärstänk?

Jo, det är flera faktorer som spelar in. Främst att jag tycker det är mycket bra produkter och jag tål dem!! Jag har mycket känslig hy och har provat mig runt mycket i mina dar..

De är dryga, skonsamma, högkvalitativa, baserade på råvaror från växtriket och då främst vår nordiska flora, aldrig testade på djur, trycker inte upp kataloger på papper ifrån regnskogar, har ett långt gående återvinningstänk vad det gäller hela sin produktion, har ett stort hjärta för andra värden än bara vinst som kan mätas i pengar, utan även så som i barnhem i Ukraina samt medgrundare till Childhood foundation och att ge kvinnor med liten makt och ekonomi en chans att försörja sig utan kostnaderna för att starta upp egna företag utan att investera pengar på varken visningskollektioner eller lager - bara en katalog och börja sälja, att priserna är helt rimliga med tanke på att alla dessa mellanhänder inte finns, man säljer från vän till vän, att produkterna håller samma höga standard som ledande kosmetikaföretag i branschen samt använder samma parfymörer i de Franska parfymdistrikten som alla andra, betydligt dyrare Dofter gör.

Tja, som du ser... listan kan göras lång! 

Kram kram/ Cia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort Tack för att Du tog dig tid och lämna mig en respons.