Hoppas du ska finna ett och annat guldkorn här. För mig handlar denna sida om att göra ett nedslag och sätta på pränt det som är viktigt för stunden - eller evigheten, trots att livet rusar på runtom.
Jag är en genuint tacksam människa som väljer att njuta av det lilla i det stora, så mina lyckopiller kan verkligen variera. Tillvaron är inte alltid enkel, men som en klok person sa till mig: "I alla stora mästerverk är det skuggorna som ger dagrarna dess glans"

Vänligen
/Cia

fredag 15 mars 2013

Kärleksbrev!

Det är inte varje dag man får ett kärleksbrev minsann. Lite gulligt faktiskt och helt klart ett nytt grepp, i alla fall från denna avsändaren. Egentligen var det mannen som fick det och det var ju inte utan att man funderade vad det kunde vara, det där fina kuvertet som kändes gediget. Grovgrängat fint papper med hjärtan utanpå kuvertet.

Samtidigt som jag satt och smålog och utbrast, naaw..., insåg jag att det där med att faktiskt skicka kärleksfulla meddelanden per snigelpost är helt klart underskattat! Jag menar, det krävs ju lite mer än att bara klicka på ett hjärta eller en gillaknapp. Min ena Storebror är världsmästare på att skicka vykort från alla möjliga och omöjliga platser, och det är jättemysigt!!

Hm... Måste nog råda bot på detta.
Jag suger på det där med att skicka brev, födelsedagskort eller för all del kärleksbrev. Tänk att det skulle ta ett reklamutskick för mig att påminnas om att få ändan ur vagnen och faktiskt ändra på detta?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stort Tack för att Du tog dig tid och lämna mig en respons.